Program javlja grešku Pogrešna lozinka
Sažetak
U ovom članku se opisuje otklanjanje poteškoća prilikom prijavljivanja (logiranja) u program.
Detaljni opis
Ukoliko program javlja grešku "Pogrešna lozinka", a sigurni ste da ste ispravno upisali korisničko ime i lozinku, program najvjerojatnije ne može uspostaviti vezu s bazom podataka.
Najčešći razlozi zbog kojih program ne može uspostaviti vezu s bazom podataka su:
- Na serveru je uključen Firewall (program javlja grešku 'SQL Server does not exist or access denied', a odziv programa je jako spor).
- Windows Crypto sustav je izgubio lozinku za bazu podataka (program javlja grešku: Login failed for user 'sa').
- Kreirali ste novog korisnika (usera) na vašem računalu.
- Mrežni kabel nije priključen ili je mreža pogrešno konfigurirana.
- Izgubljena konekcija kod korištenja bežićne mreže.
- IP adresa ili naziv servera su pogrešno upisani ili su promijenjeni.
- Korisnički račun baze podataka je zaključan.
Mrežni kabel nije priključen ili je mreža pogrešno konfigurirana
Pored fizičke provjerite kabela, provjerite i radili mreža:
- Iz Windows Start izbornika izaberite naredbu Run.
- Upišite cmd kao na sljedećoj slici i pritisnite OK.
- Otvorit će se crni "Command prompt" prozor. Upišite u tom prozoru naredbu ping NazivServera ili ping 192.168.0.1 (umjesto 192.169.0.1 upišite IP adresu vašeg servera) i pritisnite Enter. Kako saznati naziv servera možete pročitati ovdje, a kako saznati IP adresu ovdje.
Ukoliko mreža radi, ping naredba će vratiti sadržaj sličan ovome:
Pinging 192.168.100.1 with 32 bytes of data: Reply from 192.168.100.1: bytes=32 time=2ms TTL=64 Reply from 192.168.100.1: bytes=32 time=1ms TTL=64 Reply from 192.168.100.1: bytes=32 time=1ms TTL=64 Reply from 192.168.100.1: bytes=32 time=1ms TTL=64
Ukoliko mreža ne radi, ping naredba će ispisati sadržaj sličan ovome:
Pinging 192.168.0.1 with 32 bytes of data: Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out.
Mogući uzroci problema su: fizički prekinut kabel, pogrešno konfigurirana mreža, uključen Firewall.
Izgubljena konekcija kod korištenja bežićne mreže
Kod bežićne mreže (Wireless network) vrlo je čest slučaj gubitka veze ili spajanja na tuđu mrežu (ukoliko nije zaštićena). Na sreću, bežićnu mrežu je relativno jednostavno popraviti:
- Kliknite desnom tipkom miša na ikonu sa sljedeće slike u donjem desnom uglu zaslona.
- Izaberite naredbu Repair (Popravi) iz izbornika koji će se pojaviti i pričekajte nekoliko sekundi dok Windowsi ne poprave bežićnu mrežu.
Na serveru je uključen Firewall
Ukoliko je na serveru uključen Firewall i za lokalnu mrežu, potrebno ga je konfigurirati kako je to opisano u članku Kako podesiti Windows XP Firewall.
IP adresa ili naziv servera su pogrešno upisani ili su promijenjeni
- Provjerite naziv ili IP adresu servera, na način da fizički odete na server, te utvrdite naziv servera kako je opisano u članku Kako saznati naziv računala odnosno Kako saznati IP adresu računala.
- Vratite se nazad na klijent računalo i pokrenite program Adresa poslužitelja koji se nalazi u mapi Odvjetničkog ureda
- U programu Adresa poslužitelja, provjerite da li su upisani točni podaci o lokaciji baze podataka. Na serveru bi trebalo biti označeno da se baza nalazi na lokalnom računalu, a kod ostalih računala na serveru, te bi trebao biti upisan naziv ili IP adresa servera).
- Ponovo pokrenite Odvjetnički ured.
Program javlja grešku Login failed for user 'sa'
Ako program javlja grešku Login failed for user 'sa'., u Odvjetničkom uredu 4.3 ili novijem kliknite na Ispravi, izaberite Unos lozinke za bazu podataka (SQL Server), upišite lozinku baze podataka (ne vašu korisničku lozinku) i kliknite OK.
U starijim verzijama Odvjetničkog ureda, potrebno je u Registrima u HKEY_CURRENT_USER\Software\JAVA NET\Odvjetnik\Database\InitLoginPass upisati lozinku baze podataka.
Napomena: lozinka baze podataka nije lozinka vašeg korisničkog računa u programu. Ako nikako ne možete pronaći lozinku baze podataka (nazovite nas ako je program instaliran od strane JAVA NET-a), morat ćete definirati novu i upisati je na svim ostalim računalima u mreži. Definiranje nove lozinke baze podataka opisano je ovdje.
Kreirali ste novog korisnika (usera) na vašem računalu
Ukoliko ste kreirali novog korisnika u Windowsima, te pokušali pokrenuti program kao taj korisnik, program se neće moći spojiti na bazu podataka, budući nema lozinku baze podataka. Lozinka baze podataka je ona lozinka koja je upisana prilikom instalacije programa, a ne vaša korisnička lozinka.
U ovom slučaju potrebno je ili ponovo pokrenuti instalacijsku proceduru na ovom računalu (dok ste prijavljeni kao novi korisnik) ili pokrenuti program Adresa poslužitelja, upisati lozinku baze podataka te zatvoriti i ponovo pokrenuti Odvjetnički ured. Od verzije 4.3 Odvjetnički ured sam detektira novog Windows korisnika, te će prilikom prvog pokretanja programa od strane tog korisnika zatražiti lozinku za bazu podataka.
Reference
Kako saznati naziv računala u Windowsima XP
Kako saznati IP adresu računala u Windowsima XP
Kako podesiti Windows XP Firewall
Kako promijeniti izgubljenu lozinku baze podataka (SQL Servera)
Program javlja grešku Progrešna lozinka (Login failed for user â€?sa’ because the account is currently locked out.)
Odnosi se na
Odvjetnički ured 2.6 i Windows XP/2003 (u novijim verzijama su moguća odstupanja).